קידום אתרים רגילים מדי להגיב לשינויים בגוגל; במיוחד & nbsp; עדכוני אלגוריתם של Google. אבל מה אם תוכל לבנות אתר עם תוכן שאתה סמוך ובטוח שלא יזכה בדירוג לאחר שגוגל תפרסם עדכון חדש. זה מה שרוב ה- SEO מנסים להשיג.
בהרצאה המרכזית שלי במהלך ה SMX הבא הווירטואלי שלנו בחודש שעבר, סקרתי את 20 השנים האחרונות של עדכוני האלגוריתם של Google ועל מה צריך להתמקד ב- SEO בעתיד. מאוחר יותר אירחתי פאנל עם כמה קידום אתרים ותיק לדיון באלגוריתמים של Google, כולל עצות של מומחים אלה כיצד לבנות תוכן ששורד עדכוני אלגוריתמים עתידיים.
פס גבוה
אתה לא יכול לברוח רק מפיק תוכן טוב כי "התוכן של כולם השתפר" וזה לא מספיק, אמר טוד פריזן, מנהל האסטרטגיה הדיגיטלית & amp; קידום אתרים ב- Salesforce. בכל הנוגע לתוכן שגוגל רוצה לדרג, "הרף נקבע."
"אני עובד גם בחברה הידועה באיכות המוצר שלה, באיכות השיווק שלה", אמר. "סוג זה מונע מאיתנו אפילו ללכת בדרך הזו" של שאיבת תוכן דק או כתוב גרוע, הוסיף.
צפה מה המשתמש רוצה
תוכן נהדר קל לעיכול. "אתה צריך לצפות מה הם רוצים", אמרה קרולין שלבי, מנהלת SEO ב- ESPN.
אם אתה יכול לייצר תוכן שהמשתמש רוצה, עוד לפני שהוא יודע שהוא רוצה אותו, אז יש לך משהו שסביר יותר שגוגל ידרג. המשמעות היא שהתוכן, חווית המשתמש, ביצועי הדף וכן הלאה כולם נפגשים וחורגים ממה שהמשתמשים רוצים.
"הטריק הוא רק לוודא שאתה יודע מה המשתמשים שלך, קהל היעד שלך רוצה, והעביר אותו לגוגל על מגש כסף", אמר שלבי. "להקל על גוגל לבלוע אותו ולחתוך אותו ולעשות מה שהם רוצים עם זה ואולי אם יהיה לך מזל הם ישלחו אנשים לאתר שלך כדי שהמשתמש יוכל להמשיך לחוות את הדבר שהם רוצים. ", אמרה.
הבנת הקהל שלך
אריק וו, סמנכ"ל צמיחת מוצרים בחברת Honey Science, חולק במקצת על פריזן בנוגע לחשיבות עומק התוכן. לדבריו, "הרעיון של תוכן בצורת קצר או תוכן בעל צורות ארוכות, במובנים מסוימים, לא ממש אכפת לי אם המאמר שלי קצר או ארוך. כשאני עושה את מה שאמרת קרולין, האם אני פונה למשתמש הזה מיד ומתאים אותו לפרסונה שהיא נכנסת אליה? "
דוגמה שווו נתנה ש- W3Schools בדרך כלל תמיד עולה על רשת המפתחים של מוזילה בדוגמאות קידוד. זה אפילו כאשר כל המפתחים מוצאים ש- W3Schools הם פשטניים ומעדיפים את הדוגמאות של מוזילה. מדוע Google מדרגת את W3Schools כל כך גבוה? לדבריו, "הרוב המכריע של האנשים לא מנסים להיות מפתחים, הם מנסים לפרוץ את פיסת הקוד. אז W3Schools יוצר חוויה שמתאימה לרוב הצרכים של המשתמשים
וזה מה שמדורג ממש טוב. "
עבור וו, תוכן המדורג היטב ב- Google נכתב בצורה המעידה על כך שאתה "מבין את הקהל שלך ואת הקהל שאתה רוצה ללכת אחריו". הוא אמר, "אל תנסה להגיע לכולם." במקום זאת, "בנה חווית משתמש טובה באמת לאנשים באמת יניב לי את רוב ההכנסות."
כתוב למשתמשים
בנה את סוג התוכן הטוב ביותר עבור הקהל שלך. סוג התוכן הטוב ביותר תלוי במי הקהל שלכם, כיצד הוא מגיע לתוכן שלכם ובאיזו שאילתה הם השתמשו בכדי למצוא אתכם. אם תוכל לתת להם את התשובה שהם מחפשים, גם אם הם לא ממש יודעים את שאלתם במלואם, סביר יותר שהתוכן שלך ידרג – ויישאר דירוג – בתוצאות החיפוש של גוגל.