חבילות מדיה חברתית כדי לתת לך תחושה טובה יותר של החזר ההשקעה.

בימים הראשונים של המדיה החברתית, כמה חברות הצליחו להיחלץ מפירסום תוכן ללא תשלום והמתנה לראות מה קרה. אך כמו בכל חלק בעולם העסקים, הזמנים השתנו לשיווק במדיה חברתית. בשנים האחרונות, התפוצה האורגנית לערוצים החברתיים מתה בעצם. חלפו הימים בהם חברה יכולה פשוט לפרסם בדפים שלה ולצפות לאינטראקציה ללא פרסום בתשלום. בימים אלה, חברות שצומחות ומתחזקות עסקים באמצעות העוצמה של מדיה חברתית עושות זאת בדרך אחת: מדיה בתשלום

למה מדיה חברתית

המדיה החברתית ממלאת תפקיד מכריע בחיבור אנשים ופיתוח מערכות יחסים, לא רק עם משפיעים ועיתונאים מרכזיים המכסים את המגזר של החברה שלך, אלא גם מספקת הזדמנות מצוינת ליצור שירות לקוחות על ידי איסוף תשובות, מענה לשאלות והאזנה למשוב שלהם.

התובנה שאתה מקבל מהאזנה ברשתות החברתיות מספקת לארגון שלך הבנה טובה יותר של מה עובד ומה לא, ומסייעת רבות בתדמית הציבורית שלך. חשוב להיות מודעים בזמן אמת למה שאנשים אומרים על החברה שלך כמו גם על המתחרים שלך.

חברות יכולות להתחיל להפיק את היתרונות על ידי שילוב אסטרטגיה יעילה של מדיה חברתית עם קמפיין יחסי ציבור מסורתי.

מהי מדיה חברתית

מדיה חברתית היא טכנולוגיה מבוססת מחשב המאפשרת שיתוף של רעיונות, מחשבות ומידע באמצעות בניית רשתות וקהילות וירטואליות. לפי העיצוב, המדיה החברתית מבוססת אינטרנט ומעניקה למשתמשים תקשורת אלקטרונית מהירה של תוכן. התוכן כולל מידע אישי, מסמכים, סרטונים ותמונות. משתמשים עוסקים במדיה חברתית באמצעות מחשב, טאבלט או סמארטפון באמצעות תוכנות או יישומים מבוססי אינטרנט.

למרות שמדיה חברתית נמצאת בכל מקום באמריקה ובאירופה, מדינות אסיה כמו אינדונזיה מובילות את רשימת השימוש במדיה חברתית .1 יותר מ -3.8 מיליארד אנשים משתמשים במדיה חברתית. שרצה לנצל את שיטת התקשורת החדשה והפופולרית כדי להגיע ללקוחות. כוחה של המדיה החברתית הוא היכולת לחבר ולשתף מידע עם כל אחד על כדור הארץ, או עם אנשים רבים בו זמנית.

תקציב מדיה חברתית

לכל עסק – קטן, בינוני או גדול – צריכה להיות אסטרטגיה חברתית, וכל אסטרטגיה צריכה להיות מגובה בתקציב מדיה חברתית.

תקצוב עוזר לך להבטיח שיהיה לך את הכסף להשגת היעדים שלך, בין אם זה קידום עסק חדש או הגברת מכירות על מוצר חדש. בנוסף, ללא תקציב שיווק מדויק של מדיה חברתית, אי אפשר לדעת את ההחזר על ההשקעה האמיתי של העבודה שלך.

אין דבר כזה תקציב מתאים לכל מדיה חברתית. לכל חברה יש משאבים שונים וסדרי עדיפויות שונים. אבל בין אם אתה עובד עם תקציב זול או עמוס, אלה הם המרכיבים העיקריים שעליך להביא בחשבון שלך.

אז כמה אמור לעלות שיווק במדיה חברתית? לפני שתחליט כמה מתקציב השיווק שלך תוקצה לחברתיות, בדוק את הלקוחות שלך וקבע כיצד מדיה חברתית תעזור לך להשיג את יעדי השיווק שלך. לדוגמה, אם אחוז ניכר מהמכירות שלך מגיעות מהאינטרנט, ייתכן שיהיה הגיוני שהמותג שלך יוציא יותר על מדיה חברתית מאשר הדפסה, שידור, דיוור ישיר או ערוצי שיווק אחרים.

אנו מציעים מגוון חבילות מדיה חברתית המיועדות לסוגים שונים של חברות עם מגוון יעדים והגעה מיועדת. אנו עובדים קשה כדי להישאר מעודכנים לחלוטין בשיטות המומלצות של מדיה חברתית לכל פלטפורמה, כך שלא תצטרך. חבילות מדיה חברתית תומכות באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך, כך שתוכל להגיע ללקוחות ולהתמקד בעדיפות החשובה ביותר שלך: צמיחה וחיזוק העסק שלך. אנו יודעים שחשוב ליזמים של היום לאפס את התמקדותם בלייזר על סדרי העדיפויות העיקריים של ה- cta שלך.

תמחור ניהול מדיה חברתית

בהתאם לגודל החברה שלך, מטרותיה והיקפה הגיאוגרפי, תוכל לצפות לטווח מחירים מיוחד שיספק לך. המחירים נעים בהתאם לכמה זמן הוקדש לתחזוקת הדפים. ככל שתחזוקה רבה יותר, כך תהיה אינטראקציה רבה יותר עם לקוחות פוטנציאליים. ככל שיותר אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים כך גדל פוטנציאל העסקים. לכל פלטפורמה דרישות מיוחדות לתחזוקה: בלינקדאין, הכל קשור לחיבור האישי. ברכות יום הולדת, ימי נישואין בעבודה ואינטראקציות אחד-על-אחד עוזרות לתחזק את הרשת ולבנות לבבות חברתית. עם פייסבוק המטרה היא חשיפה, תוכן הניתן לשיתוף ובניית בסיס תמיכה רחב. החברות המצליחות ביותר בפייסבוק משתמשות בהומור כראוי, מספקות מידע איכותי או נוקטות בגישה אחרת למתן ערך בתוך המערכת האקולוגית של המדיה החברתית. אינסטגרם היא כמובן פלטפורמה מוכוונת חזותית. תוכן וידאו ותצלום הוא המלך כאן, וישנן שפע הזדמנויות לבנות עוקב מותג חזק. תוכן עקביות שמציג את המותג שלך במראה אורגני, מזדמן, נוטה לקבל תגובה חיובית.

פרסום בפייסבוק

חבילות הפרסום בפייסבוק כוללות אתחול מלא של הנוכחות שלך בפייסבוק. אנו יודעים כי לחברות רבות יש נוכחות הולכת וגדלה בפייסבוק, אך חבילת פרסום בפייסבוק מאפשרת לך להגביר כל היבט בנוכחות זו. החל מגרפיקת כיסוי ממותגת וכלה בהאשטאגים מותאמים ועד לפוסטים רגילים המקושרים למקורות מוכרים ורלוונטיים בתחומך, חבילת פרסום בפייסבוק מכסה את כל ההיבטים בנוכחות החברה שלך באתר הרשתות החברתיות הגדולות בעולם. אם עדיין אין לך נוכחות בפייסבוק, אל תפחד! עבדנו עם הרבה חברות החל מאפס.

חבילות פרסום באינסטגרם

חבילות הפרסום באינסטגרם כוללות האשטאגים מותאמים וכלל 80/20 לעיסוק והמרה. כאשר הפוסטים הממומנים שלך באינסטגרם מגיעים לעדכונים של משתמשים, אתה רוצה שהתוכן יהיה רלוונטי ומעניין. באופן אידיאלי, משתמשים יתקיימו אינטראקציה עם התוכן. זו הסיבה שחבילות הפרסום שלנו באינסטגרם מנצלות כל משאב ויזואלי ושמע אפשרי, ומבטיחות שהמשתמשים שרואים את התוכן שלך יקבלו את הרושם הנכון. כמו כל חבילות הפרסום שלנו, אנו מודעים לחבילות הפרסום שלנו באינסטגרם על סמך נתונים המותאמים אישית לחברה שלך. ככל שהחברה שלך משתתפת בקמפיין זמן רב יותר, כך נוכל לחדד את הגישה המיוחדת של החברה שלך לפרסום

חבילות פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא הרשת שאליה פונים אנשי מקצוע רבים לייעוץ מומחה. לא משנה באיזו תעשייה החברה שלך מתגוררת, נוכחות חזקה בלינקדאין יכולה להיות ההבדל בין הארגון שלך להיות חברה אחרת או הקול של המיזם שלך להפוך למומחה בתעשייה. כדי לראות תופעה זו בעבודה, עיין בחשבון GDS Summits LinkedIn כדי להבין טוב יותר כיצד הפלטפורמה יכולה לעזור לך למקם את העסק שלך כמוביל חשיבה בתעשייה שאליו יכולים לקוחות פוטנציאליים לפנות להדרכה מומחית. בחבילת הפרסום המותאמת אישית של LinkedIn כלולים הודעות מותאמות אישית לאלה שהחברה שלך מחוברת אליהן, תוכן מקורי שפורסם וקמפיין לבניית הקהל שלך מהיסוד.

יש דמי התקנה. עמלה זו מבטיחה שתתחיל ברגל ימין כך שהחברה שלך תוכל לנצל את כל ההזדמנויות שיש לשיווק חברתי להציע. אנו עוזרים לך לבנות בסיס שיווקי דיגיטלי חזק שתוכל להמשיך ולייעל ולשנות באופן איטרטיבי במשך שנים רבות.

ככל שתפנה מוקדם יותר לקבלת הצעת מחיר והתייעצות, כך תוכל להבין למה תוכל לצפות כשתחליט לעבוד עם חברת קידום אתרים כמונו. שלח בקשה לייעוץ ישירות מהאתר שלנו, או התקשר אלינו ישירות לבקשת הצעת מחיר. אנו מצפים לענות על שאלותיך ולספק לך את רמת הביצועים שאתה מצפה מחברת SEO כמו שלנו.