PPC Pricing
וחבילות

חבילות PPC לתת לך תחושה טובה יותר של החזר ההשקעה.

קבל את הצעת המחיר שלך חינם

הצוות שלנו זמין כעת לדבר איתך על צרכי ה- PPC שלך, בין אם זה להשתלט על סדרת קמפיינים קיימת או לבנות קמפיין PPC שלם מהיסוד. ללא קשר למטרות ולצרכי PPC שלך, יש לנו את הניסיון שאתה יכול לסמוך עליו כדי ליצור לידים חדשים ויקרי ערך לאתר שלך. PPC יכולה להיות אופציה מצוינת לשיווק דיגיטלי עצמאי, אך היא אף יעילה יותר כאשר היא משולבת עם אסטרטגיה מתמשכת ומקיפה, כך שתוכל ללכוד עוד יותר נדל"ן בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. יש הפרדה ברורה בין אנשים שנוטים ללחוץ על מודעות בתשלום על פני תוצאות חיפוש אורגניות לאנשים שנוטים ללחוץ על תוצאות אורגניות במקום מודעות, ועל ידי ביצוע שניהם תוכל להגדיל את קהל היעד ואת ההופעות שלך.

למה PPC

לעסקים שאינם משוכנעים לגבי הצלחת PPC, תחילה עליך לדעת מהו PPC לפני שתוכל להבין מדוע להשתמש בפרסום PPC כחלק ממאמצי השיווק שלך. PPC (או "תשלום לפי קליק") הוא מודל של פרסום דיגיטלי המשמש למעשה במגוון רחב של פלטפורמות אינטרנט. במילים פשוטות פירושו מודעות שבהן העסק משלם עבור כל קליק שהמודעות שלו מקבלות – בכל מקום בין כמה סנט לכמה דולרים. הסוגים הנפוצים ביותר כוללים מודעות חיפוש (מודעות PPC שנראות כמו תוצאות חיפוש רגילות בפלטפורמות כמו Google, Bing, Yahoo וכו ') וכן מודעות לתצוגה (מודעות גרפיות/באנרים המוצגות באתרי שותפים של צד שלישי) ומדיה חברתית. מודעות בתשלום (הפועלות בדומה למודעות לתצוגה, בתוך פלטפורמות ספציפיות של מדיה חברתית).

מהו PPC

כאשר משתמש לוחץ על המודעה, העסק שלך ישלם עמלה מסוימת. עמלה זו נקראת עלות לקליק. העלות לקליק יכולה להשתנות באופן דרמטי – העמלה הממוצעת היא בין $ 1 ל -2 $. חלק מהקליקים יהיו זולים כמו כמה אגורות בעוד שאחרים יכולים לעלות יותר מ -50 דולר. מונח מפתח נוסף הוא עלות לאלף הופעות, המהווה עלות לכל 1,000 הופעות וחלה על מודעות לתצוגה ווידאו בלבד. שלא כמו עלות לקליק, שבה אתה משלם על סמך מספר הקליקים על המודעה שלך, המחיר לאלף הופעות מבוסס על הופעות בלבד. אתה משלם על הזכות להציג את המודעה שלך 1,000 פעמים – ללא קשר לכמה פעמים לוחצים עליה. אז האם PPC מתאים לאתר שלך? להלן חמש סיבות לכך שתרצה להוסיף אותו לאסטרטגיה המקוונת שלך:

תקציב PPC

קמפיין לחיפוש בתשלום לא יוציא כסף אם לנושאי מילות המפתח שבחרת אין נפח חיפוש מספיק גבוה (כלומר מספר האנשים שמחפשים מילות מפתח אלה מדי חודש) כדי לייצר את מספר הקליקים על המודעות שלך כדי להוציא את התקציב. לכן, עליך לערוך מחקר מילות מפתח לפני תכנון התקציב כדי לקבוע תקציב חודשי ריאלי. על ידי שימוש בכלי, כגון מתכנן מילות המפתח של Google Ads, תוכל לחזות מה ההוצאה החודשית יכולה להיות עבור המיקומים שלך, שכן הכלי יכול להעריך את המחיר לקליק עבור מילות המפתח שלך ואת שיעור הקליקים, תלוי בנפח.

עלות קמפיין שלם לקליק

עם קמפיין שיווקי של תשלום לקליק, אתה מגדיר את התקציב שלך. כל עוד יישאר כסף בתקציב שלך, Google תשאיר אותך קרוב למקום העליון של שירותי ה- SERP עבור ביטויי מילות המפתח שבחרת. זכור כי סביר להניח שתתמודד מול מספר מציעים אחרים על ביטויי מילות המפתח שלך, ואם אינך מעוניין ב"מירוץ חימוש "נגד המתחרים שלך פשוט להתגבר זה על זה, יהיה עליך להתמקד בשיפור הניסוח שלך. וצמצום קהל היעד שלך. קמפיין PPC יעיל מתמקד בהורדת העלות לקליק תוך הגדלת החשיפה שלך למילות מפתח היעד שלך ..

ספר לנו על הפרויקט שלך

ללא ידע עובד על קידום אתרים ושיטות עבודה אפקטיביות בכתיבת תוכן, זה יכול להיות קשה להבין אילו אתרי תוכן באמת יכולים לעזור לך לבנות נוכחות אימתנית ואיזה פשוט יקח את הכסף שלך.

ספר לנו על הפרויקט שלך

ככל שתפנה מוקדם יותר לקבלת הצעת מחיר והתייעצות, כך תוכל להבין למה תוכל לצפות כשתחליט לעבוד עם חברת קידום אתרים כמונו. שלח בקשה לייעוץ ישירות מהאתר שלנו, או התקשר אלינו ישירות לבקשת הצעת מחיר. אנו מצפים לענות על שאלותיך ולספק לך את רמת הביצועים שאתה מצפה מחברת SEO כמו שלנו.